tisdag 30 mars 2010

Och idag



Margareta Us äggvärmare i form av små får (egen konstruktion)
Bodil sista gången på stickcafé som Hudiksvallsbo. Hon har varit med från starten och vi kommer alla att sakna henne såååå mycket
Benvärmarna till dansarna som gör en dansföreställning med material från Stickorna. Premiär 29 april kl 19.00. Garnet som blev kvar kommer också till användning vid premiären, som ska vara på Teatern i Hudik.
Jag fick bara in tre bilder. Jag vet inte om man kan göra om sina kamerabilder så de inte tar så stor plats...

4 kommentarer:

  1. Ja Bodil det kommer att bli tomt efter dig,men du kommer ju och hälsar på oss ibland.
    Lycka till med flytten och ditt nya hem.Ha det så bra,kramar Ann-Marie.

    SvaraRadera
  2. Å vilka gulliga påskfår!Benvärmarna blev ju jättebra dom också.

    SvaraRadera
  3. Tack för igår! Det var jättetrevligt den korta stunden jag hann vara med innan tandläkaren. Open gick bra, hälsa Kerstin att tandläkaren klarade sig utan kärleksblickar från mig. Inte min typ:) Stickiga kramar från BI

    SvaraRadera
  4. Kunde tyvärr inte vara med i tisdags. Kommer att sakna Bodil och önskar dig lycka till och hoppas du kommer att trivas i det jämtländska landskapet, men du hälsar väl på nån gång?
    /Birgit

    SvaraRadera