söndag 17 februari 2013

Det var väldigt trevligt

att besöka Symässan och Stickas årsmöte i år. Tyvärr har jag ingen "färsk"  bild för telefonen var avslagen under mötet och kamera hade jag inte med.
Men det finns ju kort som är tagna förut.

 Här är vår egen Stipendiat Margareta



Vår Monica Blomdal skrev ett vackert brev och nominerade vår egen Margareta Blästa till Stickas stipendium.  Margareta fick stipendiet på årsmötet. Jag kände mej väldigt stolt att få visa att jag tillhörde Margaretas "stickor".

Jag tar mej friheten att här på bloggen tala för oss alla i GladaHudikstickorna

              Margareta B.......... här kommer ett rungande       
                               
                                      GRATTIS

6 kommentarer:

  1. Instämmer med ett rungande GRATTIS! Rätt person fick utmärkelsen tycker jag med! Roligt att träffa alla glada från hela landet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dej, alltid roligt att träffa likasinnade :-)

      Radera
  2. Grattis Margareta jätteroligt från Gerd L

    SvaraRadera
  3. Jattegrattis Margareta, du ar vard allt du fick o lite till. Hoppas du fick lite energi att fortsatta som tidigare. Kramiz Margareta Ulvnas

    SvaraRadera
  4. Tusen tack alla. Jag är såå stolt. Jag vet att ni alla varit med och författat den imponerade motiveringen. Jag kommer att skriva ner den på min egen blogg. Utan er hade det aldrig blivit något. Margareta B

    SvaraRadera
  5. Jag har redan sagt Grattis på plats men skriver det också här. E-A

    SvaraRadera